figurafestés

figurafestés

Paint-Jam 2013

2013. augusztus 09. - MA5X
Üdv,

gondoltam írok egy keveset a két hete hétvégén történt kis festő-találkozóról.




Szombat

A zindulás

Kicsit neccesen indult a nap, mivel a Bp-re menő kocsi más utasok miatt meglehetősen korán, hajnali 1 korül szedett fel (majd még 1-2 utas szintén felvéve). Mivel pakolás és társai miatt volt már éjfél is, mire elkészültem, így nem volt már értelme lefeküdni, emiatt valójában a  szombati napot (ami igazából vasárnap hajnalig tartott) pénteken reggel 8 körül kezdtem el.

Vinni nem sokmindent vittem: 4 figura (Digger Wasp, KD-Preacher, McVey diorama), Massivevoodoo könyv, ecsetek, pár festék, váltóruha + fürdőszobai cuccok amit vittem.

Korai indulásnak korai Bp-re érés lett a vége,kicsivel hajnali 4 körül már Bp-en voltam. Mivel UBorkával megbeszéltem a találkozót és azt, hogy hogyan lehet odajutni, így a Ferihegy1-esnél tetettem ki magam. Nos nemkicsit szellemváros a hangulat. 0 ember, 0 mozgás. Horrorfilmeknél szokott ilyen indulás lenni.
Mindezek mellett a nyugatiba menő vonat csak itt áll meg, 2-es terminálnál nem... szóval sok választás nem volt. Mázli az egészben, hogy a vonatok már ekkor is 20 percenként járnak és a jegypénztár is nyitva 4-től.
Persze ez azzal járt, hogy reggel (hajnali) 5-kor már Ubi-nál csöngettem, hogy "itten vónék". Kezdődő dögmeleg (aznapra 36+C volt az előrejelzésben) miatt szerencsére többé kevésbé már ébren volt.

Cuccok pakolása nála + dumálással el is ment az idő. Reggel 7 körül még beugrottunk nyugatinál jegyeket venni és reggelizni, így kicsivel 8 elött meg is kezdődött a buszozás Geriék felé.

Geriéknél

Ott kipakolás után gyorsan kockultam egy sort. Airbrusht elő és mire a többiek odaértek effektív kifestettem a DiggerWasp figurát. Ez kb így is volt tervezve, hogy még a nagy meleg elött legyen sikerélmény. Erre
szükség is volt...

Majd megjöttek a többiek. MAC és T(r)ippi is hozta a festett figurákat, amik jöttek is haza velem (és valami csodálatos módon mind túlélte a hazautat). Rövid dumaparti után meglepően mindenki ecsetet elő és festés 1000-el... kivéve én. Már ekkor pilledtem a melegtől. Utálom ha 30C-nál melegebb van.
Közben 2 kutya lábak körül/között/alatt körbe-körbe. Nekik is melegük volt.

Igazából az egész nap simán eltelt dumálással, poénkodással. Apró negatívum, hogy bölcsességfog húzása miatt sör és társaitól el voltam tiltva, ami kimondottan 'vicces', amikor az ember körül mindenki iszik.
Amit sajnáltam, hogy a nap miatt 2 csoportra kellett válni,így kicsit klikkesedési érzésem volt, de ez késő délutánra / estére helyre jött.

Festés szempontból összesen 4 'eredményt' értem el:

  • Digger Wasp kifestése
  • McVey talp kifestése
  • Arany NMM megmutatása Tündércafatnak
  • KD figuán a bőr elkezdése a spanyolok által gyakran használt módszerrel (30% liche purple + 70% dwarven flesh alap). Erről még késöbb


És itt elég hamar ki is dőltem. Este még volt 1 rövid harc Joey-al (Mopsz), de ő nyert, megkapta a párnát, csak hagyjon aludni.

Vasárnap

még Geriéknél

Igazából az előző nap folytatva. Csak még nagyobb melegben és emiatt még kevésbé produktívan.
Igazából a közérzet mellett a melegnek volt még 1 mellékhatása: rettenetesen gyorsan száradt a festék a palettán. CD-n szinte rögtön, wet-palette-n meg perceken belül (és a festékek teteje szinte rögtön, így a WP sem volt túl használható). A többiek hősiesen haladtak, én kb sehogy.

Festés szempontból amit 'eléretem':

  • X réteg világosítás a bőrön, ami ekkor még mindíg túl sötét volt, majd az egész elrontása

Köszönetek

- először is a ház úrnőjének a vendéglátásáért, türelméért, hogy elviselt minket és a főztjéért, amit pusztítottunk rendesen
- Gerinek a vendéglátásért és a jó hangulatú hétvégéért.
- MAC + Tippinek a figurákért
- Többieknek a közös hétvégéért

Visszaút (aka. "A zutazás")

Előszőr busszal a moszkva térig (új neve van, de nekem marad moszkva tér). Itt elbúcsuztunk Ubitól, majd MAC-éktől. Majd metróval le Kőbánya-kispestig (útközben búcsú Lokiéktól), majd busz a 2-es terminálra ki (ott volt a kocsival megbeszélve a találkozo 19:00-ra. 18:55-kor oda is értem. Majd onnan jó kis döcögés hazáig (emiatt is örültem, hogy a figurák egyben maradtak).

Afterpainting

Az egész óta eltelt majdnem 2 hét, hogy mit sikerült azóta összehozni (miközben Tippi a jobbnál jobb festéseit mutatja be) ? Ezt:



Nem sok, de beláthatjuk, hogy legalább kevés :D

Ami történt:
- KD-Preacher talpát összeraktam (Geritől kapott gipszdarabokból és az oltár Daemonett-szekér maradványokból)
- KD-Preacher (akinek a bőrével elcsesztem kb másfél napot) le lett mosva és újraalapozva
- Cadwallon-os dioráma talpát elkészítettem. Az ötlet: 3 pixie trickster (tökfejű szellemlények) harcolnak a "The crow" (valami szellemszerüség törpepáncélban) ellen, hol máshol, mint egy tökföldön :) . A mostani állapotra jön még alapozás, festés, majd még 1-2 növény (borostyán, moha, fű) felragasztása. Nincs is szebb, mint a zöld leveleket lealapozni fehérre, ha lefesthesse az ember zőldre :D  (hasonlóképp a tököknél a narancs). Dehát ez van, a mostani állapotban túl műanyagjáték a külsejük.

M. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ma5xfestesek.blog.hu/api/trackback/id/tr887423424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GoblinPirate 2013.08.09. 18:18:50

Haladtál te is legalább valamivel :D

Figurákért pedig nincs mit :).
süti beállítások módosítása